Vissa månader under året publicerar Stickskolan Månadens Profil, Månadens Designer och Månadens Bloggare. Jättekul tycker vi att kunna lyfta fram alla superduktiga inspiratörer, och det finns många ute i landet. Och ge dem möjligheten att presentera sig och visa upp lite av vad de gör.

Vi tycker det känns jättespännande och hoppas att det blir en salig blandning av tradition och nytänkande. Vi kommer koncentrera oss kring stickning och virkning men är också lite nyfikna på broderi som har tagit ett stort kliv framåt igen.

Tips på Månadens

Vill du vara med och presentera dig på Månadens? Eller vill du tipsa om någon du tycker vi borde kontakta? Hör av dig till oss och berätta lite om dig själv eller den du tipsar om. Stort tack från oss på stickskolan.

.

[contact-form 4 “Tipsa om månadens”]